wtorek, 16 lipca 2013






piękne wieczorne spacery.


8 komentarzy:

  1. Szkoda tylko, że wieczorami czujemy się tak bardzo samotni. Gdyby nie to, kochałabym je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już samotność wygoniłam. jest już lepiej. spokojnie i Ty znajdziesz kogoś z kim będziesz mogła chodzic na spacery ;-)

      Usuń
  2. Spacery... W dodatku wieczorne. Ojej. Przechadzasz się sama czy też z kimś? :)
    Czuję się, jakbyś przywróciła mi jakieś drobne, zapomniane marzenie.
    Mam z kim je spełnić. Ale wszelkie okoliczności czasowo-odległościowe sprzysiężyły się przeciwko mojej osobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, akurat zrobiłam podczas spaceru z Michałem. Zdażają się one rzadko.
      Wolałabym jednak spacerować z kimś innym...
      Znam te przeciwnosci. Najlepiej.

      Usuń
    2. Chcę zachodu słońca. Spaceru. I mojego Przyjaciela u boku.

      Usuń
    3. Uda się jeszcze. Zobaczysz.


      Odpiszę Ci wkrótce na emaila. Tylko się zregeneruje! :*

      Usuń
  3. zdecydowanie brakuje mi takich spacerów!

    OdpowiedzUsuń